Wednesday 18 April 2012

Origami Terkecil Di Dunia!!

Entri kali ni aku rasa aku nak jadi seorang yang artistik kejap laa..cewahhh..mana tak nya, bila tengok orang lain buat origami (teknik lipatan sama ada yang menggunakan kain atau kertas yang halus hasil tangan nya), aku pun nak try jugak, tapi tak pernah nya elok..hadoiii laa =(


Macam mana pun, aku respek kat orang yang boleh buat origami kecil-kecil macam ni,  iaitu Anja Markiewicz ..Aku yang nak buat origami saiz besar pun terhegeh-hegeh, ini kan pulak yang kecil, memang aku surrender..hehehe..


Apa pun layan la gambar-gambar dibawah..Mana tahu tiba-tiba datang niat nak mencuba =D























p/s: nampak comel pulak origami ni kalau buat kecil-kecil..hehehe

4 comments:

  1. sapix kau adew blog ea.. asal aq bru tau.. ish3..
    mmg comel ar origami klu kecik2..ebat lha dpt buat sbgitu kecil...

    ReplyDelete
    Replies
    1. hahaha.. aq bru wat 3 ary.. sok aq nk mnx lai ajar aq lgi psl blogger nie.. bnyak agi aq x tau..

      Delete
  2. tutorialuntukblog.blogspot.com
    lyssasecret.com

    kat web ue kau leh blajo mcm2... aq yg da lame adew pon nk update bezaman wei.. hahaha kau pnye da 70.. byak ue

    ReplyDelete
    Replies
    1. hahaha... ap gne tenet klo x pkai sbaeknye.. :)
      #mksd tersirat tu

      Delete